Προωθητικές Ενέργειες

Χρονολόγιο προωθητικών ενεργειών

Τηλεοπτικές διαφημίσεις

Social Media

Μάρτιος 2016

Η εταιρεία τύπωσε κοντομάνικα μπλουζάκια που προωθούν το νέο της προϊόν, το γκαζάκι 190g με βαλβίδα ασφαλείας...

Τα μπλουζάκια μοιράστηκαν σε επιλεγμένους πελάτες και σε στελέχη της εταιρείας ώστε να προβληθεί το προϊόν σε όλη την Ελλάδα.

Δείτε τα εδώ:
    

Έντυπα - Περιοδικά

Λοιπές ενέργειες

  1. Managing Director
  2. Managing Director
  3. Managing Director
  1. Managing Director
  2. Managing Director
  1. Managing Director
  2. Managing Director
  3. Managing Director
  4. Managing Director

Ιανουάριος 2016

Συνέντευξη του Εμπορικού Διευθυντή της GS Gas ΑΕΒΕΥ στο περιοδικό
Autoτρίτη.

Στο αφιέρωμα του περιοδικού για την υγραεριοκίνηση εκτός από την συνέντευξη του Εμπορικού Διευθυντή της εταιρείας μας υπήρξε και διαφημιστική καταχώριση με στόχο την προώθηση του Autogas.
    

    
Διαβάστε όλη τη συνέντευξη εδώ .

Νοέμβριος 2015-Ιανουάριος 2016

Η εταιρεία πραγματοποίησε διαφημιστικό τηλεοπτικό σποτ με στόχο την αύξηση της αναγνωρισιμότητάς της.

Η συγκεκριμένη διαφημιστική καμπάνια εντάσσεται στο ευρύτερο στρατηγικό πλάνο επικοινωνίας και προώθησης της εταιρείας, και περιλάμβανε πολλαπλές προβολές σε κανάλια πανελλαδικής εμβέλειας σε ζώνες υψηλής τηλεθέασης.

    
Δείτε το τηλεοπτικό σποτ εδώ:

Σεπτέμβριος 2015-Οκτώβριος 2015

Η GS Gas ΑΕΒΕΥ πραγματοποίησε διαφημιστική καταχώριση στο περιοδικό «ΨΗΤΟ» (Τεύχος 61, Σεπ-Οκτ 2015).

Το συγκεκριμένο περιοδικό έχει περίπου 22.500 αποδέκτες πανελλαδικά και απευθύνεται στους επαγγελματίες που σχετίζονται με τον κλάδο της εστίασης (ψητοπωλεία, εστιατόρια, βιομηχανίες και βιοτεχνίες τροφίμων, εταιρείες catering κλπ.).

Πρόκειται για μία στοχευμένη διαφήμιση με βασικό αποδέκτη τις επιχειρήσεις του κλάδου της εστίασης οι οποίες αποτελούν μία σημαντική «ομάδα στόχο» για την πώληση υγραερίου.
    
Δείτε την καταχώριση εδώ:
  1. Managing Director
  2. Managing Director